Olyan demót repült a katari F-15QA a dubaji légibemutatón, amit eddig Sastól még nem láthattunk
Lehet, hogy mégiscsak lesz kétüléses Felon verzió? Az OAK mindenesetre levédette a típusváltozatot
Úgy tűnik, már a legmigebbik Miget, a MiG-35 Fulcrum vadászbombázót is bevetették Ukrajnában
Az idei harmadik szállítmány Szu-34 Fullback vadászbombázóját is megkapta az Orosz Légierő
Moszkva feltámasztaná a szovjet ballonvadász utódját, hogy javítson a légierő felderítő kapacitásán
AeroTech
Repülési fórum - Katonai repülés
Szuhoj PAK-FA topik
  #11
2013-12-22, 15:55
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 90
Tartózkodási hely: Miskolc
Egy jó hír a PAK-FA rádió-elektronikai rendszereinek fejlesztésével kapcsolatban:

az orosz kormány nemrégiben megvitatta az ország elektronikai iparának fejlesztésének irányait, és arról döntött, hogy 2030-ig 220 milliárd rubelt fordít az iparág fejlesztésére. A hatalmas összeget az állami elektronikai vállalatok kapják meg, melynek 40%-át polgári elektronikai fejlesztésekre kell költeniük, a többit viszont védelmi célú projectekre. Az összeg nagy részén két nagy holding osztozik, a Ruselectronics és a KRET. Mindkét több száz céget és kutatóintézetet összefogó holding erősen érintett a PAK-FA programban, a fedélzeti elektronika, a radarrendszer, és az elektronikai önvédelmi rendszerek terén.
A hatalmas pénzből lehetőség lesz a PAK-FA AESA radarjának fejlesztését is befejezni, illetve a sorozatgyártására felkészülni.
  #12
2014-01-12, 14:37
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 90
Tartózkodási hely: Miskolc
A hírek szerint további PAK-FA vadászgépek állnak építés alatt. A T-50-6-1 jelzésű szerelése már majdnem teljesen befejeződött. Ezen kívül további három gép építése is folyamatban van: T-50-6-2, T-50-7 és a T-50-8.

A két T-50-6-os gép közül az egyiket statikus tesztekre szánják, a másik fog csak repülni.
  #13
2014-01-13, 10:19
Flightboy 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-24 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Idézet:
Havoc írta

A hírek szerint további PAK-FA vadászgépek állnak építés alatt. A T-50-6-1 jelzésű szerelése már majdnem teljesen befejeződött. Ezen kívül további három gép építése is folyamatban van: T-50-6-2, T-50-7 és a T-50-8.

A két T-50-6-os gép közül az egyiket statikus tesztekre szánják, a másik fog csak repülni.


Mi szükség van még újabb statikus tesztpéldányra? Már építettek ilyen célú gépet, láthattuk róla a fényképeket.
  #14
2014-01-13, 12:34
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 90
Tartózkodási hely: Miskolc
Idézet:
Flightboy írta



Mi szükség van még újabb statikus tesztpéldányra? Már építettek ilyen célú gépet, láthattuk róla a fényképeket.


Mióta az első statikus tesztekre szánt példány elkészült, már történtek jelentős szerkezeti változtatások a T-50-eseken, még visszamenőlegesen is. Úgyhogy gondolom, a legújabb verziót is tesztelni akarják. De lehet, hogy arra kell nekik, hogy a gép lopakodó tulajdonságait vizsgálják.
  #15
2014-01-16, 13:07
Bones 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-18 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 66
Tartózkodási hely: Szerencs
Egy újonnan nyilvánosságra került fénykép a PAK-FA ötödik repülő példányáról. Valószínűleg még 2013-ban készült a gyárból Moszkvába történő repülés valamelyik közbenső állomásán.


(kattints ide a kép nagyításához)

  #16
2014-01-19, 11:52
Bones 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-18 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 66
Tartózkodási hely: Szerencs
Az RT-Himkopozit nevű orosz cég megkezdte a második generációs PAK-FA (Stage II.) részére gyártandó kompozit szárny és törzspaneleket gyártáselőkészítését. A hírek szerint az új PA-FA különleges tulajdonságokkal rendelkező továbbfejlesztett kompozit paneleket fog kapni.

  #17
2014-01-22, 09:15
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 90
Tartózkodási hely: Miskolc
A napokban jelent meg egy indiai újságban a közös orosz-indiai FGFA programot (mely a PAK-FA) kritizáló írás, melyben többek között a gép lopakodó képességének az elégtelen voltát emlegetik. Pedig tudtommal a FGFA program keretében szinte teljesen átdolgozzák a gépet, aminek eredményeképpen javulhatnak a gép észlelhetőségi jellemzői.

link az újságcikkhez
  #18
2014-01-22, 09:43
Szlala 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-11-13 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 35
Tartózkodási hely: Kecskemét
Igen, ha jól emlékszem, tavaly tavasszal az indiaiak már elkészítették az átdolgozott gép csökkentett méretarányú változatát, mellyel szélcsatorna teszteket is végeztek. Ha pedig szélcsatornába kellett tesztelni, az azt jelenti, változott a gép külső kialakítása.
  #19
2014-01-22, 12:37
Bones 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-18 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 66
Tartózkodási hely: Szerencs
Idézet:
Szlala írta

Igen, ha jól emlékszem, tavaly tavasszal az indiaiak már elkészítették az átdolgozott gép csökkentett méretarányú változatát, mellyel szélcsatorna teszteket is végeztek. Ha pedig szélcsatornába kellett tesztelni, az azt jelenti, változott a gép külső kialakítása.
Erről az átdolgozott gépről megjelent egy fénykép, de csak nagyon elmosódott változatát hozták nyilvánosságra.
  #20
2014-01-23, 10:21
Bones 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-18 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 66
Tartózkodási hely: Szerencs
Na már meg is találtam az említett indiai újságcikket a fényképpel együtt:



AeroTech
Repülési portál
2012-2019. AeroTech.hu - Minden jog fenntartva
Web Design by AeroTech Media
Impresszum
Partnereink:



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>