Mind a mai napig érvényes a MiG-25 Foxbat által negyven évvel ezelőtt felállított magassági rekord
Egyes források szerint orosz gyártmányú vadászgéppel zuhant le néhány napja az USAF tesztpilótája
Negyven évig gyártották a világ leghosszabb hangárjában - Most elkészült az utolsó
Új típus a szíriai konfliktusban - Az oroszok megkezdték a MiG-29SzMT harctéri tesztjeit
További nemszeretem helikoptereket kapnak az Afgánok                 
AeroTech
Repülési fórum - Katonai repülés
Szuhoj PAK-FA topik
  #21
2014-01-23, 11:18
Szlala 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-11-13 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 34
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hát igen, ebből aztán nem sok látszik
  #22
2014-01-23, 14:04
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 76
Tartózkodási hely: Miskolc
Akkor ezek szerint viszonylag jelentős eltérés lesz a jelenlegi PAK-FA prototípusok és a FGFA között. Valószínűleg a PAK-FA Stage 2. és a FGFA azonos kialakítású lesz, nem hinném, hogy az orosz és az indiai együléses változat külső kialakítása különbözne majd egymástól.
Gondolom, hogy a jelenlegi PAK-FA változatból legyártanak majd néhány tucatot az oroszok, hiszen már nagyon akarják rendszeresíteni, nem várnak a fejlettebb változat elkészültére, aztán átállnak a Stage 2-re.
  #23
2014-01-24, 13:17
Flightboy 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-24 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 59
Tartózkodási hely: Budapest
Akkor a most összeszerelés alatt álló T-50-6-1, T-50-6-2, T-50-7 és a T-50-8 már Stage 2 gép (vagy esetleg FGFA) lesz?
  #24
2014-01-24, 14:12
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 76
Tartózkodási hely: Miskolc
Nem hinném. Valószínűleg az orosz légierő részére szállítandó további tesztpéldányokról van szó.
  #25
2014-01-25, 11:00
Bones 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-18 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 66
Tartózkodási hely: Szerencs
A 2013-as AeroIndia kialakításon azt nyilatkozta egy szakértő, hogy az első FGFA 2015-2016-ban készülhet el. A Stage 2-es hajtómű elkészülte is nagyjából akkorra várható.
  #26
2014-02-04, 13:17
Beppo 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-11 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 84
Tartózkodási hely: Szerencs
Javában zajlik a Zsukovszkijban lévő PAK-FA vadászok tesztelése, és bár az 5. gép még nem került elő a hangárok mélyéről, a 2. prototípusról (pontosabban a kondenzcsíkjáról) szép felvételek kerültek napvilágra:

Emelkedés 8500 méterről 12000 méterre:




Szintén emelkedés, de közben egy érdekes csavarintás:


  #27
2014-02-05, 14:06
Bczozo 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-12-02 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 33
Tartózkodási hely: Léva
Úgy néz ki februártól már az 5.prototípus is részt vesz a repülési tesztekben Zsukovszkijban.
Ma megjelent kép: http://russianplanes.net/images/to130000/129647.jpg
  #28
2014-02-05, 14:39
Beppo 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-11 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 84
Tartózkodási hely: Szerencs
Azt lehet tudni, hogy több mint két hónapon keresztül mit dolgoztak rajta? Bár már megszokhattuk, hogy mindegyik prototípus eltűnik egy időre a Zsukovszkij-tesztközpontba történő érkezést követően.
  #29
2014-02-05, 17:38
Bczozo 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-12-02 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 33
Tartózkodási hely: Léva
Idézet:
Beppo írta

Azt lehet tudni, hogy több mint két hónapon keresztül mit dolgoztak rajta? Bár már megszokhattuk, hogy mindegyik prototípus eltűnik egy időre a Zsukovszkij-tesztközpontba történő érkezést követően.


Nincs róla infó, de egyes hírek szerint apróbb technikai problémák voltak rajta.
Még egy kép megjelent a gépről : http://russianplanes.net/images/to130000/129651.jpg
  #30
2014-02-07, 13:39
Bones 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-18 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 66
Tartózkodási hely: Szerencs
Most hogy ismét előkerült az 5. prototípus, több, eddig nem látott jelölés és/vagy szenzor tűnt fel rajta. Ilyenek látszanak pl. a légi utántöltő csonk környékén is. De hogy ezek most tényleg szenzorok, vagy pedig valamilyen kalibrációs célú jelölések, azt nem tudom.




AeroTech
Repülési portál
2012-2017. AeroTech.hu - Minden jog fenntartva
Web Design by AeroTech Media
Impresszum
Partnereink:



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>