AeroTech Repülési fórum - Polgári repülés | ||
![]() | ||
![]() |
#11 2014-01-28, 09:34 | ||||
|
Az SCA január 17-én tartott egy sajtótájékoztatót, és ott a legyártott gépek számát határozták meg 40 példányban, és nem a vevőknek átadott Superjet-ek darabszámát. Így tehát a tervek szerint hiába legyártják majd a mexikóiak összes hátralévő gépét Komszomolszkban, de sokuknak a festése és az utastér-beépítése 2015-re fog átcsúszni. LINK |
#12 2014-01-31, 10:53 | ||||
|
A legfrissebb infók szerint az idei első félévben az Aeroflot összes régebbi változatú Superjet-ét lecserélik az új full verzióra. A régi változatúakból 10 darabbal rendelkeztek, és a napokban kapták meg az 5. és a 6. új változatot. |
#13 2014-02-03, 10:07 | ||||
|
A Szuhoj ebben az évben havi négy Superjet-et szeretne összeszerelni, amihez ugye a beszállítókat is gyorsabb munkára kell ösztönözni. Erről jelent meg nemrég egy írás egy orosz internetes oldalon, melyben a voronyezsi VASO üzemről esik szó, ahol a Superjet-ek farokkúpjait, fékszárnyait, továbbá a géphez szükséges kompozit paneleket gyártják. A VASO vezetői korábban három Superjet-hez való készlet legyártását látták lehetségesnek, de most a Szuhoj nyomására bevállalták a havi négy szett legyártását, amihez további munkások felvétele és az üzem további fejlesztése szükséges. Az is könnyíti a VASO helyzetét, hogy a Voronyezsben nemrég üzemet létesített AeroComposit nevű cég az év végére már várhatóan felfuttatja a termelését, is átveszi a kompozit-részegységek gyártását a VASO-tól. |
#14 2014-02-10, 09:39 | ||||
|
A mexikói Interjet légitársaság megkapta 5. Superjet-ét is, melyet Velencéből, ahol a festés és az utastér beépítése történt, egy izlandi és egy egyesült államokbeli leszállással repültek át a cég Toluca városában található repülőterére. A 6. és 7. gépen most dolgoznak Velencében. |
#15 2014-02-17, 09:31 | ||||
|
Egy szerencsésen végződött incidens: csütörtök este az Aeroflot egyik Superjet-e a seremetyjevói repülőtéren felszállás után visszafordulni kényszerült, mivel felnyílt a rosszul lezárt hajtómű burkolat.![]() |
#16 2014-02-21, 10:02 | ||||
|
Átfestették az új üzemeltetők színeire az Aeroflot régebbi változatú SSJ-100-asai: a 95011-es szériaszámú gép, mely a Belügyminisztérium légiflottájához fog kerülni, már megkapta a kék-fehér festését.![]() A másik ex Aeroflot gép, a 95012-es szériaszámú, az orosz Center-South légitársaság színeire lett átfestve. ![]() Jelenleg mindkét gépet Zsukovszikjban készítik fel az átadásra. |
#17 2014-03-07, 14:32 | ||||
|
Probléma volt március 3-án az Aeroflot odesszai járatának orrsegédszárnyával. Emiatt leszállás előtt a Superjet-nek több mint egy órát kellett köröznie a város fölött, hogy az üzemanyag kifogyasztásával csökkenjen a gép súlya, és így az orrsegédszárny használata nélkül egyébként magas leszállósebesség.![]() |
#18 2014-03-10, 11:37 | ||||
|
Ma a levegőbe emelkedett az idei ötödik, a 95057-es szériaszámú Superjet is, mely a típus LR (Long Range) változata. A gép a Gazprom Avia légitársasághoz fog majd kerülni. |
#19 2014-03-14, 10:59 | ||||
|
Még egy ex Aeroflot gép. Ez a 95015-ös szériaszámú Superjet, melyet az orosz Center-South légitársaság vesz át. Ezúttal azonban nem a légitársaság színeit viseli, hanem a Szuhoj tervezőiroda jubileumi festését.![]() (kattints ide a kép nagyításához) |
#20 2014-03-18, 10:13 | ||||
|
Március 16-án megérkezett a hatodik Szuhoj Superjet is a mexikói Interjet légitársasághoz. A gép Velencéből az izlandi Keflavik és az Egyesült Államokbeli Bangor érintésével érkezett a mexikói Toluca-ba. |
![]() |