Miután a megfigyelők közé lőtt, landolás után még egy raktárat is elpusztított az orosz Ka-52-es
A legendás szovjet lőtéren, a Kapusztyin Jar területén tartották a Szu-34-esek EW gyakorlatát
Új MiG a láthatáron: az évtized végén emelkedhet levegőbe a MiG-41-es
Már 40 éve, hogy a negatív előjelek dacára, utasszállításra fogták a szuperszonikus Tu-144-est
A US Navy pilóták élete nem mindig szórakozás, de ha igen, az bizton bekerül a Hornet Ball videóba
AeroTech
Repülési fórum - Katonai repülés
Szu-35Sz
  #11
2014-02-22, 13:18
Beppo 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-11 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 86
Tartózkodási hely: Szerencs
Érdekes képek az új Szu-35-ösök átadási ceremóniájáról: link

és a és a gépek gyártásáról: link
  #12
2014-03-17, 14:01
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 76
Tartózkodási hely: Miskolc
Egy érdekes hír jelent meg az orosz ARMS-TASS oldalon, mely szerint az éven már valószínűleg aláírják a kínai-orosz szerződést a Szu-35-ösök 12-24 példányának eladásáról. A nyilatkozó orosz szakember szerint is azért kell a gép a kínaiaknak, mert új technológiák megismerésére van szükségük. A korábbi kínai beszerzésekkel (Szu-27 és legutóbb a Szu-30MKK) kapott technológiákat már megismerték és beépítették a gyártástechnológiájukba, most már valami újra van szükségük.
  #13
2014-03-28, 10:13
Xitomi 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2014-03-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 40
Tartózkodási hely: Nádudvar
A hírek szerint megkezdték a kiképzőrepüléseket a komszomolszki gyár melletti repülőtérre települt első Szu-35-ös század pilótái.
  #14
2014-04-07, 10:31
Ropee 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-11-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 57
Tartózkodási hely:
Idézet:
Xitomi írta

A hírek szerint megkezdték a kiképzőrepüléseket a komszomolszki gyár melletti repülőtérre települt első Szu-35-ös század pilótái.
Megkezdték, itt a videó:

LINK
  #15
2014-04-07, 10:49
Beppo 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-11 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 86
Tartózkodási hely: Szerencs
A legújabb Aranysas-ban megjelent írás szerint még meglehetősen korlátozottak a gép képességei, különösen ami a földi célok elleni tevékenységet illeti. Lehet valamit tudni a fejlesztés alatt álló sisakba szerelt adatkijelző / célmegjelölő, és a célfelderítő / célmegjelölő konténer készültségi állapotáról?
  #16
2014-04-08, 13:49
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 76
Tartózkodási hely: Miskolc
Idézet:
Beppo írta

A legújabb Aranysas-ban megjelent írás szerint még meglehetősen korlátozottak a gép képességei, különösen ami a földi célok elleni tevékenységet illeti. Lehet valamit tudni a fejlesztés alatt álló sisakba szerelt adatkijelző / célmegjelölő, és a célfelderítő / célmegjelölő konténer készültségi állapotáról?

Semmi konkrétumot.

Egyébként úgy tűnik, az oroszokat nem nagyon izgatja a célfelderítő/célmegjelölő konténer hiánya. Ha akarnák, már régóta rendszeresíthették volna pl. az izraeli Litening-et, hiszen azt már ismerik, mivel az indiai Szu-30MKI gépekre is integrálták. Ráadásul a francia Democles konténer licenszét is megvették állítólag.

Sisakba integrált adatkijelző/célmegjelölőket pedig a haditengerészeti MiG-29-eseikhez megvették a franciáktól.
  #17
2014-04-10, 11:41
Flightboy 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-24 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 60
Tartózkodási hely: Budapest
Egy érdekes orosz eredetű cikk az orosz célmegjelölő konténerek fejlesztéséről, illetve a már meglévő beépített hasonló célú rendszerekről. Oroszul tudók előnyben, mert a Google nem valami jól fordítja le?.

Annyit azért így is meg lehet belőle érteni, hogy a Szu-34-es jelenlegi beépített célmegjelölője és az amerikai Sniper XR konténer úgy aránylik egymáshoz, mint egy Zaporozsec egy full extrás Mercedeshez??

LINK a cikkhez
  #18
2014-04-15, 10:18
Flightboy 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-24 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 60
Tartózkodási hely: Budapest
Az Itar Tass-nak nyilatkozott a Szu-35-ös főtervezője, aki elmondta, hogy az UAC a Szu-35-ösök garanciális idejét egy évről háromra emeli.
  #19
2014-04-24, 10:53
Bones 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-18 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 66
Tartózkodási hely: Szerencs
Nem lesz kétüléses változata a Szu-35-ösnek, nyilatkozta a gép főtervezője, mivel a Szu-30SM tökéletesen helyettesíti azt, írta az ITAR-TASS.
  #20
2014-04-24, 14:08
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 76
Tartózkodási hely: Miskolc
Idézet:
Bones írta

Nem lesz kétüléses változata a Szu-35-ösnek, nyilatkozta a gép főtervezője, mivel a Szu-30SM tökéletesen helyettesíti azt, írta az ITAR-TASS.
Felesleges is lenne megcsinálni, csak pénzpocséklás lenne. Bár a régi Szu-35-ösnek elkészítette a Knaapo a kétüléses változatát, de megrendelés híján csak egy példány készült belőle.

AeroTech
Repülési portál
2012-2017. AeroTech.hu - Minden jog fenntartva
Web Design by AeroTech Media
Impresszum
Partnereink:



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>