Hatalmas gyomrost vitt be az USA az oroszok MC-21 utasszállító fejlesztési programjának
Heteken belül indul az orosz lopakodó bombázó első prototípusának építése
Új harcos születik az amerikai agresszoroknál - Készül a PAK-FA festésmintájú Vadászsólyom
Most akkor látszik, vagy nem látszik? Eurofighterekkel tesztelik a nEuron lopakodó képességét
20 éve, Szaddám Husszein csapatai ellen próbálták ki élesben első alkalommal a B-1B bombázókat
AeroTech
Repülési fórum - Katonai repülés
Szu-35Sz
  #31
2015-11-27, 16:18
Bones 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-18 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 66
Tartózkodási hely: Szerencs
Videó a Szu-35-ösök IKS-1K HUD-járól működés közben:

  #32
2015-11-29, 19:25
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 85
Tartózkodási hely: Miskolc
Az indonéz kormányzat a hírek szerint döntött a 12 darab Szu-35-ös beszerzéséről.
  #33
2016-06-10, 13:24
Ropee 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-11-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 67
Tartózkodási hely:
Állítólag közel a megegyezés az indonézek Szu-35-ös vásárlásával kapcsolatban. Az első körben 8 gépet vásárolnának, melyről már nagyrészt megegyeztek, csak a technológiai ellentételezés kérdéskörében kell még dűlőre jutniuk.
  #34
2016-09-21, 10:09
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 85
Tartózkodási hely: Miskolc
Még az idén megkapják a kínaiak az első négy Szu-35-ös vadászbombázót. Az összesen megrendelt 24 darab utolsó példányait pedig 2018-ban vehetik majd át.
  #35
2016-12-27, 14:49
Ropee 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-11-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 67
Tartózkodási hely:
Egyes információk szerint december 25-én megérkezett Kínába az első négy Szu-35-ös.
  #36
2017-05-08, 09:32
Szlala 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-11-13 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 35
Tartózkodási hely: Kecskemét
Az indonéz védelmi miniszter közleménye szerint a technológiai ellentételezés kérdése még mindig hátráltatja a Szu-35-ösök beszerzésének ügyét.
  #37
2017-12-04, 10:52
Havoc 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-10-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 85
Tartózkodási hely: Miskolc
További öt Szu-35-ös vadászbombázót adtak át az oroszok a kínai vevő részére. A Flankereket egy Il-76-os kísérte.




  #38
2018-04-17, 09:54
Flightboy 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-24 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 63
Tartózkodási hely: Budapest
A legfrissebb infók szerint a már jó pár tucat példányban szolgálatba állított Szu-35-ösök állami tesztjei még nem zárultak le. A gépeket az akhtubinszki támaszponton kívül a szíriai bevetések során is igyekeznek minél szélesebb körűen kipróbálni, mielőtt - várhatóan 2018 végén - zárul az állami tesztek sorozata.
  #39
2018-12-13, 12:21
Fitter 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2018-07-18 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 14
Tartózkodási hely: Cegléd
A Szu-35 lokátorán csodálkozom: meglehetősen egyedi megoldás, hogy képes mechanikus és elektronikus sugárelterelésre is, így elvileg akár 90 fokot meghaladó pásztázási zónája van. Ez lehetővé teszi, hogy BVR légiharcban rakétaindítás után akár 90 fokban kitérjen ez pedig óriási előny, még akkor is ha csak félaktív R-27-et indít, mert az indító gép már nem, vagy csak alig közeledik a másik géphez, így nagyon nehéz támadni a Szuhoj-t hiszen keresztező irányon megy, sőt itt még detektálni is sokkal nehezebb, mert "Beamingel" így minimális a Doppler eltolódás. Vajon más típusnál ezt miért nem alkalmazzák?
  #40
2018-12-18, 08:37
Beppo 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-11 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 98
Tartózkodási hely: Szerencs
Idézet:
Fitter írta

A Szu-35 lokátorán csodálkozom: meglehetősen egyedi megoldás, hogy képes mechanikus és elektronikus sugárelterelésre is, így elvileg akár 90 fokot meghaladó pásztázási zónája van. Ez lehetővé teszi, hogy BVR légiharcban rakétaindítás után akár 90 fokban kitérjen ez pedig óriási előny, még akkor is ha csak félaktív R-27-et indít, mert az indító gép már nem, vagy csak alig közeledik a másik géphez, így nagyon nehéz támadni a Szuhoj-t hiszen keresztező irányon megy, sőt itt még detektálni is sokkal nehezebb, mert "Beamingel" így minimális a Doppler eltolódás. Vajon más típusnál ezt miért nem alkalmazzák?
Szerintem az lehet az egyik oka, hogy az AESA és a PESA (ez van a szu-35-nek) radarok egyik nagy előnyét, nevezetesen, hogy fixen beépíthetőek, nem akarják elvenni a mechanikus kitéríthetőséget biztosító bonyolult, és ezért sok hibalehetőséget rejtő mozgató szerkezet beépítésével.
AeroTech
Repülési portál
2012-2019. AeroTech.hu - Minden jog fenntartva
Web Design by AeroTech Media
Impresszum
Partnereink:



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>