AeroTech Repülési fórum - Katonai repülés | ||
![]() | ||
![]() |
#31 2015-11-27, 16:18 | ||||
|
Videó a Szu-35-ösök IKS-1K HUD-járól működés közben: |
#32 2015-11-29, 19:25 | ||||
|
Az indonéz kormányzat a hírek szerint döntött a 12 darab Szu-35-ös beszerzéséről. |
#33 2016-06-10, 13:24 | ||||
|
Állítólag közel a megegyezés az indonézek Szu-35-ös vásárlásával kapcsolatban. Az első körben 8 gépet vásárolnának, melyről már nagyrészt megegyeztek, csak a technológiai ellentételezés kérdéskörében kell még dűlőre jutniuk. |
#34 2016-09-21, 10:09 | ||||
|
Még az idén megkapják a kínaiak az első négy Szu-35-ös vadászbombázót. Az összesen megrendelt 24 darab utolsó példányait pedig 2018-ban vehetik majd át. |
#35 2016-12-27, 14:49 | ||||
|
Egyes információk szerint december 25-én megérkezett Kínába az első négy Szu-35-ös. |
#36 2017-05-08, 09:32 | ||||
|
Az indonéz védelmi miniszter közleménye szerint a technológiai ellentételezés kérdése még mindig hátráltatja a Szu-35-ösök beszerzésének ügyét. |
#37 2017-12-04, 10:52 | ||||
|
További öt Szu-35-ös vadászbombázót adtak át az oroszok a kínai vevő részére. A Flankereket egy Il-76-os kísérte.![]() |
#38 2018-04-17, 09:54 | ||||
|
A legfrissebb infók szerint a már jó pár tucat példányban szolgálatba állított Szu-35-ösök állami tesztjei még nem zárultak le. A gépeket az akhtubinszki támaszponton kívül a szíriai bevetések során is igyekeznek minél szélesebb körűen kipróbálni, mielőtt - várhatóan 2018 végén - zárul az állami tesztek sorozata. |
#39 2018-12-13, 12:21 | ||||
|
A Szu-35 lokátorán csodálkozom: meglehetősen egyedi megoldás, hogy képes mechanikus és elektronikus sugárelterelésre is, így elvileg akár 90 fokot meghaladó pásztázási zónája van. Ez lehetővé teszi, hogy BVR légiharcban rakétaindítás után akár 90 fokban kitérjen ez pedig óriási előny, még akkor is ha csak félaktív R-27-et indít, mert az indító gép már nem, vagy csak alig közeledik a másik géphez, így nagyon nehéz támadni a Szuhoj-t hiszen keresztező irányon megy, sőt itt még detektálni is sokkal nehezebb, mert "Beamingel" így minimális a Doppler eltolódás. Vajon más típusnál ezt miért nem alkalmazzák? |
#40 2018-12-18, 08:37 | ||||
|
Idézet:
|
Szerintem az lehet az egyik oka, hogy az AESA és a PESA (ez van a szu-35-nek) radarok egyik nagy előnyét, nevezetesen, hogy fixen beépíthetőek, nem akarják elvenni a mechanikus kitéríthetőséget biztosító bonyolult, és ezért sok hibalehetőséget rejtő mozgató szerkezet beépítésével. |
![]() |