Miután a megfigyelők közé lőtt, landolás után még egy raktárat is elpusztított az orosz Ka-52-es
A legendás szovjet lőtéren, a Kapusztyin Jar területén tartották a Szu-34-esek EW gyakorlatát
Új MiG a láthatáron: az évtized végén emelkedhet levegőbe a MiG-41-es
Már 40 éve, hogy a negatív előjelek dacára, utasszállításra fogták a szuperszonikus Tu-144-est
A US Navy pilóták élete nem mindig szórakozás, de ha igen, az bizton bekerül a Hornet Ball videóba
AeroTech
Repülési fórum - Fórum a hírekről
Kinyitotta kapuit a MAKS és feltárult az ezidáig titkos lopakodó MiG
  #1
2015-09-03, 06:19
Allesmor 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2015-09-03 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 2
Tartózkodási hely: Budapest
AeroTech Hírek a Repülési Fórumon

2015-08-25: Oroszország
Kinyitotta kapuit a MAKS és feltárult az ezidáig titkos lopakodó MiG


Ma kezdődik és vasárnap zárul a Moszkvai Airshow, ahol az RSK MIG végre a nagyközönségnek is bemutatta a MiG 1.44-es nehézvadászát, mely ugyan egyáltalán nem új, viszont még soha nem szerepelt légibemutatón

A csupán néhány repülést teljesített MiG 1.44-es prototípus azonban már soha nem fog a levegőbe emelkedni, a Zsukovszkijba ellátogatók is csak a statikus soron nézhetik meg.

Az RSK MIG még a hidegháborús időkben fejlesztette ki a MiG 1.44-es jelzésű ötödik generációs gépet. A típusból csak két példány, az 1.42-es és az 1.44-es jelzésű épült meg, melyek közül az utóbbi 2000 februárjában emelkedett első alkalommal a levegőbe, de pénzhiány miatt csak néhány repülésre került sor. Az amerikai F-22 Raptor ellenfelének szánt típus fejlesztési programját még az első repülés évében törölték.

****

****

****

****

****

Sikeresebbnek bizonyult a konkurens Szuhoj S-37-es, melynek előrenyilazott szárnyú, Szu-47 Berkut-ra átkeresztelt ötödik generációs prototípusát még az elmúlt években is használták a PAK-FA számára fejlesztett különböző technológiák tesztelésére. De mint az már közismert, a Berkut sem került soha az Orosz Légierő állományába, helyette a Szuhoj a PAK-FA program keretében, a légierő átdolgozott követelményrendszere alapján létrehozta a T-50-est, mely néhány év múlva rendszerbe állhat a vörös csillagos légierő állományában.
  #2
2015-09-03, 18:28
Allesmor 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2015-09-03 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 2
Tartózkodási hely: Budapest
A MiG által most bemutatott 1.44-es és a MiG 1.42-es valójában ugyanaz az egyetlen darab repülőgép, amit az MFI program keretében a MiG tervezett.
Az 1.42-es dizájn jelölés még 88-ból ered, ekkor még kissé másképp nézett ki a tervezett repülő, különösen a beömlő és a szárnyak terén. A beömlőnyílás nagyon hasonlatos volt, mint amilyet az XB-70-es Valkyre-en is láthatunk.
Az 1994-ben Roman Taszkajevvel Zsukovszkijban gurulópróbázó 01-es oldalszámú gép azonban már az átgondolás utáni állapotban jött létre. Végül ugyanez a gép jelent meg a nyilvánosság előtt 99 januárjában, ahol a meghívottak elé gurult be Vlagyimir Gorbunov. A gép már működött, de repülésre még alkalmatlan volt.
2000-ben szállt csak fel, szintén Gorbunovval. Ekkor már 1.44 lett a program neve.
A most kiállított gép is ugyanez a példány, csak kapott a vezérsíkjára egy orosz trikolort és a 01-es oldalszámot 144-re (1.44) cserélték. Erősen valószínű, hogy ezzel a festésvariációval a gép már nem is emelkedett a levegőbe.

  #3
2015-09-03, 20:57
Beppo 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-09-11 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 86
Tartózkodási hely: Szerencs
Tudtommal a gépet csak egy technológia demonstrátornak szánták, hogy a végleges kialakítású gép megépítése előtt ellenőrizzék az aerodinamikai kialakítás megfelelőségét, illetve a gép repülésvezérlő rendszerét. Ezen a gépen szándékoztak elvégezni a radarvisszaverődéses teszteket is.
  #4
2015-09-03, 21:36
Ropee 
AeroTech csatlakozás dátuma: 2013-11-07 
Összes hozzászólás a Fórumhoz: 57
Tartózkodási hely:
Ha tényleg elkezdenék fejleszteni a Mig-31-es utódját, talán ismét a levegőbe emelhetnék az 1.44-est, hogy az új géphez szükséges technológiákat teszteljék rajta. Mint ahogy a Szuhoj tette ezt a Berkut esetében.
  #5
2015-09-04, 13:03
Admin 
Idézet:
Allesmor írta

A MiG által most bemutatott 1.44-es és a MiG 1.42-es valójában ugyanaz az egyetlen darab repülőgép, amit az MFI program keretében a MiG tervezett.
Az 1.42-es dizájn jelölés még 88-ból ered, ekkor még kissé másképp nézett ki a tervezett repülő, különösen a beömlő és a szárnyak terén. A beömlőnyílás nagyon hasonlatos volt, mint amilyet az XB-70-es Valkyre-en is láthatunk.
Az 1994-ben Roman Taszkajevvel Zsukovszkijban gurulópróbázó 01-es oldalszámú gép azonban már az átgondolás utáni állapotban jött létre. Végül ugyanez a gép jelent meg a nyilvánosság előtt 99 januárjában, ahol a meghívottak elé gurult be Vlagyimir Gorbunov. A gép már működött, de repülésre még alkalmatlan volt.
2000-ben szállt csak fel, szintén Gorbunovval. Ekkor már 1.44 lett a program neve.
A most kiállított gép is ugyanez a példány, csak kapott a vezérsíkjára egy orosz trikolort és a 01-es oldalszámot 144-re (1.44) cserélték. Erősen valószínű, hogy ezzel a festésvariációval a gép már nem is emelkedett a levegőbe.


Köszönjük a helyreigazítást kedves Allesmor, hamarosan a hírünkben is javítjuk a tévedésünket.

AeroTech
Repülési portál
2012-2017. AeroTech.hu - Minden jog fenntartva
Web Design by AeroTech Media
Impresszum
Partnereink:



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>